Monday 30 September 2013

Khas untuk si gagah perkasa

Segagah mana pun kaum adam, mereka tidak akan terlepas daripada masalah kesihatan seperti penyakit jantung, penyakit kencing manis, kegemukan, strok dan pelbagai masalah kesihatan yang lain.

Dengan diet yang tidak teratur, pencemaran alam serta gaya hidup yang tidak sihat menyebabkan ada di antara mereka yang mengalami perubahan hormon seawal 30 - an seperti mati pucuk, pembesaran prostat, keletihan, kelesuan dan kurang stamina.

Lumrah kehidupan usia pasti meningkat dan tidak mampu untuk disekat. Tetapi sekurang-kurangnya walaupun usia telah bertambah, tahap kesihatan menjadi lebih baik.

Atas dasar itu, Shaklee telah menghimpunkan set khas yang ditujukan kepada kaum adam. Ia terdiri dari Vita - E Complex,  Zinc Complex serta Omega Guard. Setiap satunya mempunyai fungsi serta manfaat yang tersendiri.

Sekilas fakta
● Vitamin E berfungsi dalam memelihara kesihatan jantung, otot dan prostat selain meningkatkan fungsi paru-paru, kolon dan sistem imun tubuh.

● Zink merupakan mineral penting bagi tubuh. Ia merangsang tindakan enzim (penting dalam tindakbalas kimia tubuh) selain memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki.

● Kajian menunjukkan pengambilan asid lemak Omega 3 dapat meningkatkan kesihatan kardiovaskular di samping memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal selain memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi sendi.

Ayoh segera ambil langkah pencegahan sebelum terlambat.

Sms / whatsapp 0129070104 untuk sebarang pertanyaan berkenaan set ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...